15 Mayıs 2020 Cuma

Bir ben eksiktim, bende geldim...





Merhaba. Ben dilek. Aslında bir blog açmayı uzun zamandır düşünüyordum. Hayata geçirmeye yeni karar verdim. Hayatımda bir şeyler yapmaya yeni karar verdim aslında. Ertelediğim, geçiştirdiğim ne varsa yapmaya başlıyorum. Bu blog ertelediğim çoğu şeyden biri. Peki kimdir bu dilek? Ne yazacak …


Ben liseye başladığımda gazetecilik bölümü okumak istediğime karar verdim. Çünkü bana ve karakterime en uygun meslek buydu. Bölüme alındım. Lise sonda dönem stajı için Sabah Gazetesi’ne başvurdum ve oraya da alındım. Lise stajımı yaparken Sabah Ankara eki haberlerimi yayınladı. Tabii burada ki en büyük destekçim Vuslat Ay oldu. Vuslat ablayla sayısız habere gittik. Çok fazla insanla tanıştım. Çok fazla karakter analiz etme fırsatım oldu. Bloğumdaki ilk yazılar da Sabah Gazetesi’nde yayınlanan haberlerim ve röportajlarım olacak. Tabi bu röportajların arka plan hikayelerinden de bahsedeceğim. Lise bittiğinde kendime üniversite aramaya başladım. Bir şekilde bu şehirden uzaklaşarak kendi ayaklarım üzerinde durmaya başlamam aynı zamanda üniversite stajı yapabileceğim bir okul bulmam gerekiyordu. Sakarya Uygulamalı Bilimler Üniversitesi Basın Yayın bölümü ilk tercihimdi. Yerleştim. Hedefime giden yolda emin adımlarla ilerliyorum. Ben bitmeden bu yol bitecek arkadaşlar. Okuduğunuz için teşekkür ederim. Takipte kalın…






9 yorum:

  1. Harikasın dilekcim başarılar dilerim Hayatın boyunca güzel şeylerle karşılaş inş.

    YanıtlaSil
  2. Başarılarının devamını diliyorum güzel günler seni bekliyor.Unutma umudun tükendiği yerde yeni umutlar seni bekliyor olacak.

    YanıtlaSil
  3. Başarılarının devamını dilerim kızım

    YanıtlaSil
  4. Başarılarının devamını dilerim canım

    YanıtlaSil
  5. Balım benim kalbinin güzelliği geleceğine yansisin yolun açık olsun ��

    YanıtlaSil
  6. Allah yolunu bahtını açık etsin başarılar diliyorum

    YanıtlaSil
  7. Dilekçim başarılar👍🙏🧿

    YanıtlaSil

Bir ben eksiktim, bende geldim...

Merhaba. Ben dilek. Aslında bir blog açmayı uzun zamandır düşünüyordum. Hayata geçirmeye yeni karar verdim. Hayatımda bir şeyler yapma...